петък, юли 21, 2017

в тоя малък Тетевен

уикенда си пропилях
викам си къде бе мен
що повярва ти на тях
в тоя малък Тетевен

как се само излъгах
сложих и масло за тен
и със тях се запилях
в тоя малък Тетевен

ама той е в планината
викат ми че бил зелен
викат супер за душата
е тоя малък Тетевен

еми повярвах им пък аз
викам то си ми е ген
и римувам аз със аз
пътуваме към Тетевен

и пристигаме във двор
със къща просто дзен
и басейн вместо обор
бате... Тетевен

там посрещна ни Мария
и обърна се към мен
"добре ли си?" без рима
уникален Тетевен

цяла вечер на ракия
и салати на корем
пихме със Мария
много в Тетевен

и в басейна се гмуркахме
аз съм променен
и до връх един вървяхме
аз родих се в Тетевен

ще отидем пак нали
аз съм вече фен
па дори и да вали
ще си избухнем в Тетевен

Няма коментари: