събота, януари 29, 2011

Преброяване на населението и жилищния фонд - 1 Февруари 2011г.

Тъй като предстоящото преброяване наближава, и както всички, и аз нямах идея как точно ще се извърши това, зададох няколко въпроса на НСИ:

Аз: Какви документи ще се изискват при извършването на преброяването (лична карта, адресна регистрация ?? Моля да уточните точно какви)?
Пича от НСИ: Когато преброяването се извършва в дома ви със служебно назначен от НСИ преброител, не сте длъжни да му представяте никакви документи. Има въпроси свързани с площите на жилището, година на построяване, (ако живеете в къща), които предварително може да видите в собствените си документи и да си запишите.
Образец на преброителната карта, която ще попълните с преброителя и въпросите на които трябва да отговаряте може да видите на следния Адрес (Първите две страници се попълват от преброителя предварително).

Аз: Достатъчно ли е да сме вписани в домовата книга?
Пича от НСИ: На това няма отговор, явно не е от значение :)

Аз: Също разбирам, че електронното преброяване стартира от 1ви Февруари и завършва на 9ти Февруари 2011г. Кой е адреса, на който можем да се впишем онлайн?
Пича от НСИ: Електронното Преброяване стартира на 01 февруари и приключва на 09 февруари – можете да се регистрирате на следния Адрес след 00:00 часа на 01 февруари.

Аз: И каква е процедурата след като се впишем там, трябва да принтираме нещо и да го предоставим на физическия преброител ли?
Пича от НСИ: След успешно попълнена електронна преброителна карта, ще ви бъде изпратен по е-мейл уникален код, който трябва да си запишете и предоставите на физическият преброител, който ще позвъни на жилищния ви адрес, не по-рано от 10 февруари.

Мисля, че Пичът си отговори много точно, даже съм учуден от бързината, евала на държавния служител :))
Успех в преброяването, и ако и Вие сте на квартира, най-вероятно не си знаете площта на апартамента :D

Няма коментари: