сряда, февруари 09, 2011

Здравей, как си писателю?

- Здравей Ботев, как си писателю?
Как, добре ли я караш?
Още ли плаваш по Дунава
към някой бряг.. Кажи ми!

- Здравей Вазов, карам я някак си..
Даже страхотно я карам!
Плаваме с четата на Радецки
и търсим бряг, Козлодуйски бряг..

Налей ми греяна ракия,
стари мой писателю!
Листа вземи и ай оттатък –
поезия реди....
Нали войводи сме, писатели.
Писатели добри, и по-добри,
Дълбоко в нашето писание
свобода личи.

- Здравей Ботев, как си писателю?
Как, добре ли я караш?
Още ли с четата гониш
Турчуля.....Кажи ми!

- Здравей Вазов, карам я някак си..
Даже страхотно я карам!
Прескачаме ний планини
дирим свобода, дирим свобода..

Уви, така стоят нещата,
Стари мой писателю.
Хвърли ти пушка и дай нататък,
турци забрави!
Щом таз поема е толкоз нежна,
нежен и добър ще съм и аз.
За да поемем в таз посока
аз със Вас..



____________________
* Писател е използвано само за кеф на автора, и никой нищо не може да му каже :)))

Няма коментари: