неделя, декември 05, 2010

Протест срещу протеста срещу коледните песни

Значи първо искам да кажа, че винаги съм ЗА протестите. То без да си недоволен от нещо, няма как да стимулираш прогрес в него. Обаче тая година нашите супер мега талантливи актьори решиха, че всичко им е наред, та с коледните песни се заядоха. Ми то добре, ама те кога са написали дори една коледна песен, никога не са. И решили да правят антикампания претив коледните песни. Лично мен всички коледни песни ме дразнят, и то не щото ги слушаме всяка година, ами просто не ми харесват особено. Обаче какво е Ко-ко-Коледа без коледни песни? Интересно ми е как тези актьорчета биха обяснили на малкото си дете защо тази година те няма да му пускат коледни песнички. И също как биха му обяснили защо Дядо Коледа няма да идва тая година. Говорим за малките, които още вярват в такива неща разбира се :))) Та нали протестите са срещу все някакви нередности и глупости. Е колко е нередна и глупава музиката на някакви хора? Изобщо страшно тъпо и не на място е тази антикампания, и тези актьори, които иначе протестират наред за киното и телевизията и театъра и културата, сега ще ми тръгват да ругаят коледните песни. Които реално са част то техния занаят. С абсолютно същия успех аз мога да им кажа, че да пееш "Happy birthday to you" на рожденния ден на някого е също толкова изтъркано, смотано, тъпо, и писнало, както и да пееш коледни песнички.

Драги актьори, моля ако имате проблеми с коледните песни, излезте на жълтите павета и протестирайте за тоя дето духа. И изобщо ако искате да ги махнете всичките, поне се хванете и напишете Вие някакви песни, по-добри, по-готини, та да се обосновете поне.

П.П. От клипа на протеста (по-долу) на мен ми изгоряха сумати мозъчни клетки, повече от колкото от коледните песнички.



2 коментара:

Анонимен каза...

браво Фатал:))),много ме изненада,не съм очаквала,че можеш да пишеш така:))-мама

Фатала каза...

Евала майко :)