събота, декември 04, 2010

Зима в рима

Побеляла е пак нощта навън,
сър, аз не съм соубордист,аз не съм и Ам Гъл.
Но дали ще остане всичко така,
може да каже само, само снега.

И дойде отново зима навън,
и задуха и вятър и се чува и дзън.
Но това не е от чаша със бира,
но това е само от кола със верига.

Как така стана, че вън е студено,
та нали до вчера всичко беше зелено?
А от днес ние сме с дълги ръкави,
а от утре ще спим с дебели юргани.

Дядо Коледа, кажи ми защо ти дойде,
не беше ли хубаво жаркото слънце?
Но какво харесваш, кажи ми, в снега
та нали той е мокър ,а ний мразим студа.

Но ще дойде Баба Марта и ще ти каже "Чао",
ти такава бабишкера не си виждал.
Ще се чудиш със дни от къде ти дойде,
Баба Марта е истинска, а ти си менте.

И ето идва топлото лято навън,
слънце грее в очите, не чува се мрън.
Няма сняг, няма студ, няма и киша сега,
Девойките се събличат и показват снагаааа.

The Winter will catch us all!

Няма коментари: