четвъртък, декември 02, 2010

"Работещите" деПУТати

Мдаааа, после елате да ме убедите, че закона за забраната на тютюнопушенето на разни "обществени" места е гласуван и ще се гласува отговорно..
Родните деПУТати гласно и задружно ни казаха "Ние сме царе, а вие сте овце". Итересното е, че чакаха от БТВ да констатират думите им. За пореден път нашите мили народни избранници, определени да представляват народа успяха да предпочетат личното пред общественополезното. Ми, че то и на мене да ми предложат телефон за 6000 марки, и аз ще приема, така е, факт. Обаче да отидеш с държавната каручка да получиш неетично скъп подарък по време на гласуването на закона, който удря най-бедния в тая държава си е направо престъпление. И не мога да бъда съгласен, че тези "хора" няма да бъдат наказани по някакъв начин. Аз лично смятам, че средно тежко ПТП с дърво е доста справедливо. Призовавам всички обществени институции и дружинки да нададат вой срещу малоумщината в тая страна. Не може да те глобяват за неправилно паркиране, а в същото време депутата да си вее байрака по хотелите и да се прави, че работи. Ама то какво да си говорим за наказания, те дори не се извиниха. А къде е Бойко Борисов да ги оправи днес? Той често първи хули грешниците под завивка от имунитет. Днес странно той само се възмути. Дано утре се сети, че и наказание е нужно.
И изобщо какво стана с прословутите СИСТЕМИ за справяне на гласуване с чужди карти, и задържане на депутатите в залата? Пак ли изхвърчаха хилядите левове на вятъра? Май да..
Чакаме следващата промоция от страна на известен вносител на луксозни автомобили.

Няма коментари: