вторник, март 01, 2011

Write another day

Аааааа ибахти якото, 16 дена отпуска, по цял ден си лежа, гледам филми, пия, ям йухуууу голям кеф. Мързела е хуу нещо. И хич не ми се пише в тъпия блог :D Сега се колебая кое първо да свърша. Хикс Менс 3 свърши и тряа да реша в какъв ред да пия кафе, да пуша, да ям, иииии други работи :))
Днеска и Света Мартеница честваме, изобщо големи празници са ме налегнали. Ай да сте живи и здрави, вие тримата човека, които ще прочетете тоя пост :)))

Ей ся слушах и гледах новата песен на Take That - The Kidz, гот-ска е. В смисал не е готик или такова, ами е готина един вид :) Пък и друго си е две сажди да гледат как извънземните РОби и компания слизат в София от летящатата си чиния и коментарите са на български. Че и Глория се показва, закачена на стената. Изобщо голяма работа, и ракия показват някъде (или поне така пишеше в няккъв сайт, аз не я видях). Та песента е приятна, ся ше я ембдна тука за престиж :D енДжой йорселвс



Тъй, ембднах го, мноо яка функция е тва, но за Youtube ше говорим друг път.

Ся искам да споделя една друга песен, която слушам точно, а именно
Beth Ditto - I wrote the book... I wrote a post maafakaa ahah. Ши я ембдна естествено :))



Някак леко странна е, ама ме кефи. А клипа бил гепан от Мадона - Жустифай май лъв, или с други думи Justify my love. Ся ме мързи да го гледам, така че се доверявам на папарашките сайтове за музика :) Та и клипа не е лош, мацката не е яка, т.е. тя си е бая яка ама в друг смисъл. Като цяло ме радва. btw и аз гепах малко заглавието от Мадона, ама ши ма извинява :)

Като го започнах тоя пост, мислех да пиша и за още едно парче, обаче не помня кое беше то. Гледам, че и батерията на лаптопа на майка ми скоро ще падне, и няа да е лошо да ида и да го включа в тока. Иначе правописните грешки не са заради неудобната клавиатура, аз тей си пиша понякога :)

Сега, за кво друго да пиша.....
След 5 минути мислене и слушане на Skillet - Monster, което е мега яко и мисля да ембдна, в крайна сметка не измислих за кво друго да пиша. Пък и Робота пак ше каже, че станало много дълго да го ева. Тъй че само да ембдна клипа и поста ще свърши and will come to an.......



......... END.


П.П. Ей ся като си прегледах поста, виждам, че думата "глупости" е съставена от две думи поне: "глу" - лепило на английски, и "пости", което може да означава пости дето се пости и не се яде месо и кво беше там още, а може да означава и "пост" - като тоя пост(инг)+"и" - демек и още нещо. Да обобщим: Залепен пост(инг) и още нещо, накратко ГЛУПОСТИ ахахахах

1 коментар:

Robota каза...

На няколко места ме изкефи как си нацелил нещата няма да пиша тук кои са те. Последната ЕМБДНАТА ме кефи за KIDZ още не мога да реша (добре че не се вижда ясно че е Глория на стената в клип-а, даже незнам как някой я е разпознал или е просто известно от създателите не е важно).