понеделник, ноември 22, 2010

Хартиени мухи

Хартиени мушици летят насам натам
безшумно пърхат те с хартиени крила
повее ли ги вятър, изхвръкват надалеч
хартиени мухи, аз знам що иде реч.
Хартиена муха към прозореца ми долетя
и кацна на перваза без шум да доловя
безмълвно гледаше как покер аз играя
но вятър я засили и цопна тя във чая.
Хартиена муха ми кацна на главата
усетих че това не е ни заек нито сврака
разходи се мухата
и после отлетя.
Следиш ли мисълта ми
говоря за мухи
обаче не ми дреме
дали ме слушаш ти.
Хартиена муха
видях веднъж в гората
беше се сбила
тя със пчелата.
Хартиена кола блъсна мухата
а тя от своя страна, падна на земята
изправи се полека, подгъна си крилата
и после излетя далеко в небесата.
Хартиени мухи има тук и там
но виждал ли си ти как мухата лети
пътьом към морето
хартията в небето.

Няма коментари: